مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-27اقتصادي

هم افزایی مدیران تنها راه مدیریت چالش های آبی یزد است


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به مشکلات تامین آب و برق صنایع تولیدی در شهرک صنعتی تفت، بر لزوم مدیریت وضعیت آبی استان با درک متقابل و هم افزایی دستگاه های مرتبط تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تفت، محمد دهقان ظهر امروز در نشست با فرماندار، دادستان و شهردار تفت در خصوص تامین آب شهرک صنعتی تفت دو، اظهار کرد: بی شک بخشی از مشکل کمبود آب، ناشی از شرایط اقلیمی و سخت گیری های طبیعت است اما شکی هم نیست که در شرایط فعلی، وضعیت آب استان باید با درک متقابل و هم افزایی دستگاه های مرتبط، مدیریت شود.

وی با بیان این که انتظارات در خصوص آب باید هم راستا با کمبودها  و محدودیت ها باشد، افزود: شهرک صنعتی تفت دو از لحاظ موقعیت و استقرار صنایع کوچک و متوسط جزو بهترین شهرک های صنعتی استان یزد است در حالی که هنوز این شهرک به طور کامل به مرحله راه اندازی و بهره برداری نرسیده است.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: 60 درصد واحدهای مستقر در این شهرک در حال ساخت و ساز هستند و ظرف دو سه سال آینده به بهره برداری می رسند ولی برای تولید خود نیازمند آب و برق هستند.

دهقان تصریح کرد: نباید فراموش کرد راه گذر کشور از مشکلات اقتصادی امروز، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئله تولید است که باید تمام سعی خود را در این راستا به کار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی مدیران تنها راه مدیریت چالش های آبی یزد است

هم افزایی مدیران تنها راه مدیریت چالش های آبی یزد است