مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-27حوادث

دستگیری مأمور قلابی اماکن عمومی در اراک


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی گفت: فردی که تحت عنوان مأمورنظارت بر اماکن عمومی اقدام به اخاذی از برخی از اصناف می کرد در شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس مهدی تقوی نیا اظهار داشت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر اخاذی از برخی از صنوف توسط فردی تحت عنوان مأمور اداره نظارت بر اماکن عمومی و با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار مأموران این اداره قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان فرد شیاد که تحت عنوان مأمور اقدام به اخاذی از صنوف می کرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در حین ارتکاب به جرم در یکی از واحدهای صنفی دستگیر شد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به اخاذی و کلاهبرداری تحت عنوان مأمور اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

تقوی نیا در پایان از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آنها خواست در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور ارگان های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و صحت ادعای آنها اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مأمور قلابی اماکن عمومی در اراک

دستگیری مأمور قلابی اماکن عمومی در اراک