مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-27دانش

آمادگی دانشگاه پیام نور برای ماموریت های ویژه وزارت کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، ابراهیم تقی زاده در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشکلات کشور، - سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به دارا بودن رشته های علوم انسانی و رشته های مبتنی بر جامعه شناسی، می تواند در حل مسائل و آسیب های اجتماعی کمک کار وزارت کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، ابراهیم تقی زاده در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشکلات کشور، بسیار مطلوب است و این دانشگاه می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.

وی همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و وزارت کشور را رابطه ای دو طرفه دانست که هر دو مجموعه را از ظرفیت های طرفین بهره مند می سازد و ضمن تاکید بر این همکاری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه آموزش دهیاران و شهرداران، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری همایش ها و .

خدمات گسترده ای ارائه کند.

تقی زاده از راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق و مهارتی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور درصدد است بسترسازی لازم را برای رشد ایده های مجموعه دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه پیام نور برای ماموریت های ویژه وزارت کشور

آمادگی دانشگاه پیام نور برای ماموریت های ویژه وزارت کشور