مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-27اقتصادي

واکنش استاندار آذربایجان شرقی به افزایش بلیط هواپیما در تبریز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی در خصوص افزایش بلیط هواپیما در تبریز، گفت: قیمت ها مثل روال سابق بوده و مدیرکل فرودگاه های استان نیز اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند که از هفته گذشته در نانوایی های استان آغاز شده تا پایان این هفته به اتمام می رسد.

محمد کلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی ها است و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

  وی با بیان اینکه تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند و  تمام تراکنش ها قابل رهگیری است، افزود: اجرای این طرح در قالب اتاق عملیات با حضور شرکت پست، بانک سپه، اداره کل امور مالیاتی، شرکت غله و اتحادیه نانوایان انجام می شود.

  کلامی همچنین با اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی در خصوص افزایش بلیط هواپیما در تبریز، گفت: قیمت ها مثل روال سابق بوده و مدیرکل فرودگاه های استان نیز اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استاندار آذربایجان شرقی به افزایش بلیط هواپیما در تبریز

واکنش استاندار آذربایجان شرقی به افزایش بلیط هواپیما در تبریز