مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-27اقتصادي

12 نانوایی در ایلام از آرد تشویقی برخوردار شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از مانور نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در یک ماهه گذشتخه خبر داد و گفت: - عموزاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از مانور نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی با حضور کارشناسان این سازمان و نمایندگان دستگاه های مرتبط استان در یک ماهه گذشته خبر داد.

  وی افزود: این مانور به منظور رصد و پایش سه مقوله کیفیت، کمیت و همچنین قیمت کالاها در واحدهای صنفی شهرستان های مختلف استان بوده است.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام بیان کرد: این مانور در قالب 30 تیم بازرسی و تعداد 110 نفر در سراسر استان در راستای تشدید و استمرار نظارت و بازرسی ها در کل زنجیره تامین مردم استان به جهت ثبات قیمت و جلوگیری از احتکار کالا انجام گرفته است.

  عموزاده گفت: در این مانور سراسری نظارت بر کالاهای حوزه کشاورزی، نانوایی ها و واحدهای عمده فروشی کالاهای اساسی و فروشگاه های عرضه مواد پروتیینی با محوریت بازرسی از مراکز عرضه و بسته بندی مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار انجام شده که در این بازرسی ها از 930 واحد صنفی بازدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نانوایی در ایلام از آرد تشویقی برخوردار شدند

12 نانوایی در ایلام از آرد تشویقی برخوردار شدند