مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-27اجتماعي

امشب دوشنبه، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد


مهلت انتخاب رشته قابل تمدید نیست و متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در بازه زمانی باقی مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.

- مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 تا ساعت 24 امشب دوشنبه 6 تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کریمیان با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 1401، گفت: ضروری است داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورتی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشدند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات و اعلام رشته محل های جدید مندرج در سایت سازمان سریعا در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی https://register1.

sanjesh.

org/nrgarshad401 اقدام کنند .

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 188هزار نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کردند، گفت: مهلت انتخاب رشته قابل تمدید نیست و متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در بازه زمانی باقی مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب دوشنبه، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد

امشب دوشنبه، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد