مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-27سياسي

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های تشکیل شده در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با یادآوری اینکه حجم مراجعین دادگستری استان در سال بیش از 550 هزار پرونده است، گفت: طلاق و اختلافات خانوادگی آمار بالای پرونده های دادگستری را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دادگستری استان در حوزه سند تحول از جایگاه بیست ویکم به دوم کشوری رسیده است، اظهار کرد: این موفقیت با همکاری تمامی کارکنان پر تلاش دادگستری استان به دست آمده است.

وی ادامه داد: ماهیت دستگاه قضا با توجه به استدلالی و استباطی بودن آن، کار سختی است؛ قاضی باید از مجموعه قوانین استنباط قضایی کند تا رای صادره مورد پذیرش مردم باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با یادآوری اینکه حجم مراجعین دادگستری استان در سال بیش از 550 هزار پرونده است، افزود: باید برای برقراری عدالت تلاش روزافزون داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خانواده بزرگترین نهاد اجتماعی جامعه است، گفت: طلاق و اختلافات خانوادگی آمار بالای پرونده های دادگستری را به خود اختصاص داده که امیدواریم با راه اندازی سامانه تصمیم با همراهی مردم این اختلافات کاهش یابد.

توسلی زاده با بیان اینکه این سامانه در تمامی شهرستان های استان دایر است، گفت: کرمانشاه به عنوان اولین استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های تشکیل شده در کرمانشاه

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های تشکیل شده در کرمانشاه