مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-27بين الملل

اعتراض به ثبت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام صهیونیست ها


سخنگوی حماس اقدام رژیم صهیونیستی در آغاز ثبت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام صهیونیست ها را تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس امروز (دوشنبه) به اقدام رژیم صهیونیستی برای ثبت اراضی اطراف مسجدالاقصی به نام یهودیان با هدف یهودی سازی قدس واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب ، وی گفت، ثبت این اراضی به نام یهودیان اشغالگر با هدف وارونه جلوه دادن حقایق و گسترش تسلط بر قدس انجام می شود.

القانوع تأکید کرد، خطر واقعی مسجدالاقصی را تهدید می کند و تلاش ها برای تقسیم زمانی و مکانی در این مکان شریف از طریق ادامه حفاری ها و یورش های مکرر شهرک نشینان روز به روز بیشتر می شود.

وی افزود: نبرد ما با اشغالگر نامحدود است و درگیری دائم با این رژیم، افزایش نگهبانی در صحن های مسجدالاقصی و عدم اجازه به آن برای اجرای برنامه هایش را می طلبد.

خبرگزاری معا در همین زمینه گزارش کرد، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی هفته گذشته ثبت مالکیت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام یهودیان را آغاز کرد.

چندی پیش، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با  باربارا لیف دستیار وزیر خارجه آمریکا همچنین بر ضرورت مداخله دولت آمریکا برای توقف تمامی اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی و توقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به ثبت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام صهیونیست ها

اعتراض به ثبت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام صهیونیست ها