مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-27سياسي

ساخت مدرسه در مناطق محروم، مسئولیت اجتماعی اسنپ فود در حوزه عدالت آموزشی


مسئولیت اجتماعی، مسئولیتی خیرخواهانه و نیکوکارانه در اجتماع است که در همه کشورهای دنیا توسط افراد و مجموعه های شناخته شده برای حل معضلات جامعه انجام می شود.

افراد و مجموعه ها با مسئولیت اجتماعی برای بهبود زندگی افراد و رفع مشکلات جامعه، خود را مسئول دانسته و برای کمک کردن به حل معضلات جامعه فعالیت و مشارکت می کنند.

در فعالیت هایی که به عنوان مسئولیت اجتماعی شناخته می شود، همه امور به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی برای بهبود یافتن وضعیت اجتماع انجام می گیرند.

این مشارکت ها و فعالیت ها در زمینه های مختلفی نظیر کمک نقدی برای افراد نیازمند، کمک به بنیاد خیریه کودکان، کمک به تحصیل کودکان با استعداد کم برخوردار و فعالیت در مراسم های اجتماعی دیگر را شامل می شود.

عدالت آموزشی چیست؟ عدالت آموزشی در ساده ترین و استانداردترین تعریف یعنی دسترسی همه افراد جامعه به آموزش و برابری در ماندگاری، موفقیت و یادگیری برای همه گروه های اجتماعی.

https://www.

instagram.

com/p/CaNSx3QqKV0 عدالت آموزشی 4 بعد اصلی دارد که باید با توجه به آن ها برای رفع محرومیت ها و ایجاد عدالت آموزشی اقدام کرد: 1) جنسیت امروز بیش از 129 میلیون دختربچه در سراسر جهان بازمانده از تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه در مناطق محروم، مسئولیت اجتماعی اسنپ فود در حوزه عدالت آموزشی

ساخت مدرسه در مناطق محروم، مسئولیت اجتماعی اسنپ فود در حوزه عدالت آموزشی