مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:072022-06-27سياسي

آغاز طرح«نشاط معنوی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی و با تاکید بر مهارت آموزی و توانمندسازی دختران و پسران از ابتدای تیرماه لغایت دهم مردادماه در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح نشاط معنوی 1401 در جوار بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان کشور این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد؛ بر همین اساس سازمان اوقاف همه ساله بر اجرای طرح نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه اهتمام ویژه ای دارد.

امیری با اشاره به اینکه این طرح از یکم تیرماه لغایت دهم مردادماه در بقاع متبرکه در حال برگزاری است، افزود: 15 بقعه شاخص استان آماده اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ویژه دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح«نشاط معنوی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح«نشاط معنوی» در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری