مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-27اجتماعي

مصالحه در 78 درصد پرونده های ارجاعی به پلیس چهارمحال و بختیاری از طریق مشاوره


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مشاوره می توانند از مشاوره های تلفنی نیز استفاده کنند که در سال گذشته 78 درصد پرونده های ارجاع شده به نیروی انتظامی به کمک همین مشاوره ها مصالحه شده است.

- علی اصغر مهری در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس در شهرکرد با بیان اینکه حدود 50 درصد از کلانتری های استان تحت پوشش مددکاری های معاونت اجتماعی قرار گرفته است، گفت: حدود 18 کلانتری در استان مشاور و مددکار دارند و در سال گذشته 12 هزار پرونده به مراکز مشاوره ارجاع داده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: معاونت اجتماعی در حوزه های مختلف روانشناختی، خانواده، ازدواج، تربیتی، تحصیلی، روانسنجی، تست های هوش، شخصیتی و مواردی از این قبیل به متقاضیان مشاوره می دهد.

وی ادامه داد: شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مشاوره می توانند از مشاوره های تلفنی نیز استفاده کنند که در سال گذشته 78 درصد پرونده های ارجاع شده به نیروی انتظامی به کمک همین مشاوره ها مصالحه شده است.

مهری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 370 مورد خدمات مشاوره ای انجام شده که حوزه های خانواده، مشکلات اجتماعی، مددکاری و روانسنجی به ترتیب بیشترین موضوعات مشاوره ها بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه در 78 درصد پرونده های ارجاعی به پلیس چهارمحال و بختیاری از طریق مشاوره

مصالحه در 78 درصد پرونده های ارجاعی به پلیس چهارمحال و بختیاری از طریق مشاوره