مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-27فرهنگي

نکوداشت پنج هنرمند در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک


امروز در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گرامیداشت و نکوداشت پنج هنرمند تئاتر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در آیین پایانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نکوداشت و گرامیداشت چند هنرمند تئاتر برگزار شد.

بزرگداشت مرحوم کریم اکبری مبارکه و محمدرضا الوند در اختتامیه در مراسم اختتامیه جشنواره بیست و هفتم از سال ها فعالیت در راستای آموزش، پژوهش و کارشناسی تئاتر کودک و نوجوان مرحوم اکبری‎مبارکه تقدیر شد.

وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و فعالیتش را از تئاتر و از سال 1350 شروع کرد.

یکی از شاخص ترین رفتارهای او تربیت نوجوانان در تئاتر بود، او سال ها برای بچه هایی که چیزی از تئاتر نمی دانستند‏، از قواعد حرفه ای تئاتر گفت و آنها را آماده این هنر کرد.

تقدیر از مرحوم محمدرضا الوند همچنین از مرحوم محمدرضا الوند به پاس یک عمر فعالیت در تئاتر کودک و نوجوان تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا الوند متولد 1343 در نهاوند و کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر تئاتر بود و در طول سال ها فعالیت اجرایی، مسئولیت های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت پنج هنرمند در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک

نکوداشت پنج هنرمند در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک