مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-27اقتصادي

اصلاح و توسعه 60 درصد شبکه های فاضلاب حاشیه شهر همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: اصلاح و توسعه 60 درصد شبکه های فاضلاب سنتی حاشیه شهر همدان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نقاط حاشیه ای شهر از جمله اقداماتی است که به صورت سالانه عملیاتی می شود اظهار کرد: بر همین اساس و مطابق قرارداد ابلاغ شده در فروردین ماه، اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب برخی مناطق کمتر برخوردار شهر همدان در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در حاشیه شهر نظیر مجیدآباد، قاسم آباد، خضر، اسلامشهر، شورین، شهرک الوند، حصار مطهری و سیلو از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته که بر همین اساس تاکنون  توسعه شبکه فاضلاب منطقه شورین اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده اصلاح و توسعه  قریب به 4 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی نقاط حاشیه ای شهر در مدت 9 ماه کاری در دستور کار است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه بخشی از شبکه فرسوده شهر از حالت سنتی به مدرن تبدیل خواهد شد خاطرنشان کرد: انتخاب مناطق اعلام شده بر اساس گزارش حوادث و اعلام نیاز مشترک انجام  می شود، ضمن اینکه با پایان پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و توسعه 60 درصد شبکه های فاضلاب حاشیه شهر همدان

اصلاح و توسعه 60 درصد شبکه های فاضلاب حاشیه شهر همدان