مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-27اقتصادي

افزایش 80 درصدی حملات باج افزاری


بررسی گزارش باج افزار های سالیانه نشان می دهد که حملات باج افزاری نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، در سال 2022، رایج ترین روند های باج افزاری شامل اخاذی مضاعف، حملات زنجیره تامین، باج افزار به عنوان سرویس، تغییر نام باج افزار بوده است.

گزارش هلپ نت سکوریتی، جزییات بیشتر صنایعی را که توسط مجرمان سایبری هدف قرار می گیرد، آسیب های ناشی از اخاذی مضاعف و حملات زنجیره تامین را توضیح می دهد و فعال ترین گروه های باج افزاری را که امروزه فعال هستند فهرست می کند.

تاکتیک ها و دامنه حملات باج افزار به طور پیوسته در حال تکامل بوده اند، اما هدف نهایی همچنان اختلال در سازمان هدف و سرقت اطلاعات حساس به منظور باج گیری است.

اندازه باج اغلب به تعداد سیستم های آلوده و ارزش داده های دزدیده شده بستگی دارد: هر چه سهام بیشتر باشد، پرداخت بیشتر است.

در سال 2019، بسیاری از گروه های باج افزار تاکتیک های خود را به روزرسانی کردند تا شامل استخراج داده ها شود، که معمولا به عنوان باج افزاری مضاعف از آن یاد می شود.

یک سال بعد، در 2020، گروه های منتخب لایه حمله دیگری را با تاکتیک های امنع سرویس توزیع شده (DDoS) اضافه کردند که وب سایت یا شبکه قربانی را بمباران می کند و باعث اختلال بیشتر در کسب وکار می شود و در نتیجه قربانی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی حملات باج افزاری

افزایش 80 درصدی حملات باج افزاری