مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-27سياسي

تخلف 5 هزار میلیارد تومانی در یکی از شرکت های بانک دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سفر به استان های مختلف کشور یکی از برنامه های بنیاد شهید است، اظهار کرد: بنیاد شهید سعی دارد هرماه به یک استان کشور سفرکرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گیلان را یکی از ولایتمداری ترین استان های کشور معرفی کرد و گفت: حضور در گیلان برای بنده افتخار است زیرا این استان دارای هشت هزار شهید سرافراز بوده و هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند به این منظور باید نگاه ویژه ای به این استان در تمامی حوزه ها شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه بر ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور افزود: در تمامی سفرهای رییس جمهور مبلغی برای ساماندهی گلزارهای شهدا اختصاص پیدا می کند که این مهم در گیلان هم انجام شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از احداث مرکز توان بخشی ایثارگران در 28 استان کشور خبر داد و افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی در 28 استان کشور اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 5 هزار میلیارد تومانی در یکی از شرکت های بانک دی

تخلف 5 هزار میلیارد تومانی در یکی از شرکت های بانک دی