مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-27بين الملل

مسکو: غرب دنبال ادامه درگیری در اوکراین است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن هشدار درباره حضور اتباع کشورهای غربی در درگیری های اوکراین اعلام کرد که غرب دنبال ادامه این درگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای غربی هر کاری که ممکن است انجام می دهند تا درگیری در اوکراین ادامه یابد.

منابع رسانه ای در روسیه از صحبت های سخنگوی دستگاه دیپلماتیک این کشور درباره بحران اوکراین و مواضع تحریک آمیز و مداخلات کشورهای غربی خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری تاس ، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا-1 اعلام کرد که غرب تمام تلاش خود را برای ادامه درگیری در اوکراین تا زمانی که ممکن است انجام می دهد.

مجری این شبکه از ماریا زاخاروا سوال کرد که آیا ایالات متحده و بریتانیا در مورد اتباع خود که در عملیات جنگی در اوکراین شرکت می کنند با روسیه تماس گرفته اند یا خیر؟ این مقام روس اعلام کرد که کشورهای غربی تمایلی به پاسخگویی به سوالات روسیه در مورد مزدوران خودشان در اوکراین ندارند.

زاخاروا تصریح کرد: همانطور که آندری کلین (سفیر روسیه در انگلیس) گفت، آنها (کشورهای غربی) چیزهای تحریک آمیزی و احمقانه می نویسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غرب دنبال ادامه درگیری در اوکراین است

مسکو: غرب دنبال ادامه درگیری در اوکراین است