مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-27اجتماعي

معاون استاندار: مدارس غیراستاندارد قم تعطیل شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت توجه به استحکام مدارس به ویژه مدارس غیردولتی تأکید کرد و گفت: وضعیت ساختمان های مدارس باید به خوبی بررسی و تا آغاز سال تحصیلی آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم گفت: کمک به نظام آموزش و پرورش کشور، وظیفه ای همگانی است و همه دستگاه ها باید برای تأمین امکانات و زیرساخت های لازم برای اداره کل آموزش و پرورش همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تأمین زمین برای احداث مدارس و مراکز آموزشی در شهر قم، خاطرنشان کرد: باید در جلسه ای با حضور شهرداری قم و دستگاه های مرتبط، موضوع تأمین زمین و تغییر کاربری های موردنیاز آموزش و پرورش موردبحث و بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت توجه به استحکام مدارس به ویژه مدارس غیردولتی تأکید کرد و افزود: وضعیت ساختمان های مدارس باید به خوبی بررسی و تا آغاز سال تحصیلی آینده، وضعیت آن ها بهبود یابد و اگر مدرسه غیردولتی از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، باید تعطیل شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه آن چنان که به موفقیت ها و رتبه های علمی دانش آموزان توجه شده، نسبت به باورها و آموزه های دینی و اخلاقی آن ها غفلت شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: مدارس غیراستاندارد قم تعطیل شوند

معاون استاندار: مدارس غیراستاندارد قم تعطیل شوند