مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 06:572022-06-27اقتصادي

بدقولی وزارت راه داد رییس اتاق تعاون را درآورد


رییس اتاق تعاون ایران با انتقاد از عدم همکاری مسئولان وزارت راه و شهرسازی در ارائه فرمت قرارداد مسکن کارگران از قاسمی خواست به این مسأله ورود کند تا کار ساخت مسکن کارگران که شش ماه است به تاخیر افتاده، هرچه سریعتر آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبداللهی در نشستی درباره ساخت مسکن کارگران در شهرکهای صنعتی و آخرین اخبار از تفاهم نامه اتاق تعاون با وزارت راه و شهرسازی گفت:شش ماه قبل در حضور رییس جمهور تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی برای احداث 200 هزار واحد مسکونی در جوار شهرکهای صنعتی منعقد کردیم که البته در قالب طرح ملی مسکن ادغام شد.

یک ماه قبل هم تفاهم نامه ای در راستای بازسازی بافت های فرسوده منعقد شد که 140 هزار واحد مسکونی را شامل می شود.

وی افزود: ما با انرژی بسیار و انگیزه بالا پس از تفاهم نامه اولیه، تلاش کردیم جزو اولین گروه هایی باشیم که کار احداث مسکن را شروع می کند و در این مدت مذاکرات و مکاتبات بسیاری با وزارت راه و شهرسازی داشتیم.

در حال حاضر آمار 140 هزار نفر ثبت نام کننده در بخش مسکن کارگری را در اختیار داریم ولی متاسفانه علیرغم پیگیری هایی که در چند ماه اخیر داشتیم و با اینکه آمادگی خود را برای احداث مسکن کارگران اعلام کرده بودیم، با بی مهری و کم لطفی مسئولان وزارت راه و شهرسازی روبرو شدیم؛ به نحوی که فرمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدقولی وزارت راه داد رییس اتاق تعاون را درآورد

بدقولی وزارت راه داد رییس اتاق تعاون را درآورد