مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 23:422022-06-26سياسي

آغاز رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد در زنجان


رییس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به توجه حوزه هنری به مباحث فرهنگی گفت: دومین همایش تئاتر بچه های مسجد(محرابیان) فعالیت خود را با 15 گروه آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد (محرابیان) با حضور نمایندگانی از استان های قزوین، مرکزی و همدان و 35 مربی گروه تئاتر بچه های مسجد از استان های همجوار و زنجان به مدت 3 روز فعالیت خود را در اردوگاه شهید باکری آغاز کرد.

رییس حوزه هنری استان زنجان در مراسم افتتاحیه این رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد با اشاره به اینکه این همایش بهانه ای است که بچه های تئاتر مسجد دور هم جمع شوند و از تجربه های یکدیگر نهایت استفاده را ببرند، اظهار کرد: در جامعه امروزی با توجه به وجود مشکلات متعددی که در عرصه های مختلف اجتماع وجود دارد یکی از ابزارها و عناصری که می تواند کاستی ها را جبران کند زبان هنر است و هنر نمایش یکی از هنرهای موثر در این حیطه است.

امیر نعمتی با اشاره به اینکه امیدوارم توجهی که مسئولان در آغاز دوره تحولی به تئاتر بچه های مسجد در مرکز هنرهای نمایشی شده است بتواند منشأ خیر و برکت بسیار خوبی در جامعه ما باشد، گفت: تربیت نسل جدیدی از هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر از ضرورت امروز ما است، چرا که تئاتر امروز ما در برخی موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد در زنجان

آغاز رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد در زنجان