مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 20:522022-06-26حوادث

انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی منزل و کشف 95 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در این باره بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شمال شیراز، پیگیری موضوع جهت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت ها توسط 4 نفر مرد صورت می گیرد که سارقان از طریق بالکن وارد منازل شده و اقدام به سرقت اشیای با ارزش و کم حجم از جمله طلا و جواهرات می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام روش های علمی و نوین کشف جرم مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به استان های خوزستان و تهران متواری شده اند.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضایی به استان های خوزستان و تهران اعزام و موفق شدند در این خصوص 4 سارق حرفه ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به فارس انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 150 گرم طلا، 4 عدد سکه، 7 عدد ساعت مچی و مقداری ازر خارجی مسروقه کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به 95 فقره سرقت از منزل در استان های فارس، اصفهان و تهران اقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت

انهدام اعضای باند سارقان غیربومی منزل با 95 فقره سرقت