مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 20:222022-06-26سياسي

برای حل مشکلات استان اصفهان ناگزیر به استفاده از دانش بنیان ها هستیم


با توجه به مسائل استان از جمله آب، آلودگی هوا و بیکاری جوانان ناگزیر از توجه به شرکت های دانش بنیان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در اولین جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان هدف از تشکیل این قرارگاه را تسهیل حرکت ، رفع موانع از فعالیت و سیاست گذاری در این زمینه دانست و اظهار داشت: مصوبات مربوط به فعالیت های دانش بنیان به این قرارگاه ارجاع شده و در مورد آن تصمیم گیری می شود.

   وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه قرارگاه در شهرک علمی و تحقیقاتی به جهت پیگیری میدانی مصوبات در شهرک تاکید کرد: سایر اعضا نیز باید به صورت فعال در فعالیت های قرارگاه حضور داشته باشند.

  مرتضوی تسهیل صدور مجوزها برای فعالیت شرکت های دانش بیان را از وظایف قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان دانسته و بیان داشت: قرارگاه به صورت پروژه ای و ریز وارد طرح های توسعه دانش بنیان استان می شود.

   استاندار اصفهان ادامه داد: لازم است برای شرکت های دانش بنیان فعالیت و پروژه تعریف کرده و ظرفیت های لازم را جهت حضور شرکت ها در فعالیت های صنعتی و تولیدی استان ایجاد کنیم و بازار لازم را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کرده تا فعالیت های شرکت های دانش بنیان را تقویت کرده و به ایجاد شرکت های جدید کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات استان اصفهان ناگزیر به استفاده از دانش بنیان ها هستیم

برای حل مشکلات استان اصفهان ناگزیر به استفاده از دانش بنیان ها هستیم