مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 19:172022-06-26بين الملل

نماینده لبنانی: رژیم شکست خورده اسراییل در موقعیتی نیست که لبنان را تهدید کند


عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» (وابسته به حزب الله) با بیان اینکه مقاومت در لبنان، یک نیاز ملی برای سراسر لبنان است گفت که تهدیدهای رژیم اسراییل نخواهد توانست ضربه ای به لبنان وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن فضل الله عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه (وابسته به حزب الله) بعد از ظهر امروز یکشنبه گفت که تهدیدهای رژیم موقت صهیونیستی، یک جنگ لفظی و روانی است که دیگر سودی برای این رژیم ندارد.

شبکه خبری المنار به نقل از فضل الله گزارش داد، تهدیدهای فرماندهان نظامی صهیونیست و مسئولان اسراییلی علیه لبنان، به ویژه جنوب و منطقه مرزی، در چارچوب جنگ علیه نفت و گاز لبنان است.

وی با بیان اینکه این تهدیدها برای ترساندن لبنان در رابطه حقوق نفتی و گازی است، تصریح کرد، چنین تهدیدهایی بیانگر این است که این دشمن، به منابع لبنان چشم طمع دارد و با وجود اینکه مقاومت، مانع از تحقق اهداف این رژیم شد، ولی به محض ضعف لبنان، سیاست تجاوز را در پیش خواهد گرفت.

این نماینده فراکسیون حزب الله با تأکید بر اینکه مقاومت در لبنان، همیشه حاضر و آماده است، خاطر نشان کرد: این مسئله نشان می دهد که مقاومت در لبنان، یک نیاز ملی برای سراسر لبنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده لبنانی: رژیم شکست خورده اسراییل در موقعیتی نیست که لبنان را تهدید کند

نماینده لبنانی: رژیم شکست خورده اسراییل در موقعیتی نیست که لبنان را تهدید کند