مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 18:122022-06-26اقتصادي

تاکید بر افزایش تعاملات تجاری میان ایران و تاجیکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت، هیأت تجاری دولت تاجیکستان به ریاست بختیار شریفی، معاون اول وزارت صنعت و فناوری های نو این کشور و در راستای توافقات چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی علمی و فنی ایران .

- در دیدار رییس سازمان توسعه تجارت با معاون اول وزارت صنعت و فناوری های نو تاجیکستان بر لزوم افزایش تعاملات تجاری میان دو کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت، هیأت تجاری دولت تاجیکستان به ریاست بختیار شریفی، معاون اول وزارت صنعت و فناوری های نو این کشور و در راستای توافقات چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی علمی و فنی ایران و تاجیکستان مبنی بر برگزاری کارگروه صنعت معدن و تجارت با حضور در تهران با علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفتگو کردند.

طرفین در این دیدار بر لزوم گسترش تجارت میان ایران و تاجیکستان با وجود مشترکات فرهنگی بسیار و روابط سیاسی عالی، تاکید کردند.

در این دیدار پیمان پاک، حجم 130 میلیون دلاری مبادلات دو کشور را ناچیز عنوان کرد و بر لزوم افزایش تعاملات و تامین اقلام مورد نیاز دو کشور از سوی طرف مقابل تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش تعاملات تجاری میان ایران و تاجیکستان

تاکید بر افزایش تعاملات تجاری میان ایران و تاجیکستان