مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:422022-06-26سياسي

فرمانده کل سپاه: امروز ایران مرکز ثقل مقاومت اسلامی است


امروز ایران عزیز اسلامی، مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و رهبری معظم انقلاب، قائمه این مقاومت برابر استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حفاظت، ولی امر (عج) با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این سپاه برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در این آیین با بیان اینکه امامت نعمت جاری و موهبتی بی انتهاست که با طلوع خورشید نورانی و با عظمت انقلاب اسلامی در پیکره امت اسلام به آشکار جاری شد، گفت: امام تجسم عینی اسلام عزیز است، اگر بخواهیم به اسلام تجسم انسانی بدهیم و اسلام و قرآن و حکمت های بالغه الهی و الهام یافته از این منبع فیاض و سیال وحی الهی را در سیمای یک انسان تجسم کنیم، امام آن ستاره درخشانی است که در سپهر هدایت امت اسلام، همواره هدایتگر مردم به سمت ارزش های متعالی است.

وی افزود: این تک ستاره در عالم معنا و عالم حقیقت، همان امامت است که هرگز تغییر موقعیت و حالت نمی دهد و هر کسی به آن نگاه کند می تواند مسیر سعادت خود را بیابد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امت اسلامی در صدر اسلام بعنوان امتداد رسالت انبیای الهی، متاسفانه در آنجا و در آن قطعه تاریخ سرنوشت ساز اسلام، امت اسلامی نتوانست قدر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: امروز ایران مرکز ثقل مقاومت اسلامی است

فرمانده کل سپاه: امروز ایران مرکز ثقل مقاومت اسلامی است