مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:172022-06-26فناوري

زارع پور: شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت، زیرساخت توسعه همه بخش ها است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع اصناف حوزه ارتباطات، پروژه فیبرنوری را برای کشور مهم و راهبردی عنوان و اعلام کرد از تمام پیشنهاداتی که برای تسریع انجام این پروژه ارائه شود استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTx ) و در جمع برخی از اعضای سازمان نظام صنفی، سندیکای مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و با حضور رییس و معاونین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به مهم و راهبردی بودن پروژه توسعه فیبرنوری، تاکید کرد: انجام این پروژه یک انتخاب نیست و یک الزام است و در صورت عدم اجرای آن کشور در آینده آسیب می بیند.

وی با اشاره به مشکلات و مسائلی که حاضرین در جلسه مطرح کردند، افزود: شبکه پهن باند، زیرساخت توسعه تمام بخش های کشور است و دولت به دنبال آن است که با اجرای این طرح، زیرساخت توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور را فراهم کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه های فیبرنوری را شاهراه های عصر جدید عنوان کرد و گفت: اگر یک دهم سرمایه گذاری در زیرساخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت، زیرساخت توسعه همه بخش ها است

زارع پور: شبکه ارتباطی پرسرعت و با کیفیت، زیرساخت توسعه همه بخش ها است