مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-26ورزشي

خواست خدایی: هنجارشکنی بلوار چمران حاصل تعلل ما و همه مسئولین فرهنگی است


عضو هیئت رییسه شورای شهر شیراز گفت: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) شد اما باید بدانیم اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه ای از خود نشان دادند بیانگر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افسانه خواست خدایی امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورا اظهار داشت: مسأله حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی یک کشور اسلامی است که می بایست مسئولان و متولیان توجه ویژه به آن داشته باشند.

وی افزود: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) گردید، اما فراموش نکنیم که به فرمایش حاج قاسم عزیز تمامی این دختران و پسران فرزندان ما و خانواده ما هستند و باید با دلسوزی و محبت و کار فرهنگی زیرساختی شبانه روزی آنها را به سمت خیر و نیکی دعوت و راهنمایی کنیم که اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه های فرهنگی و زیرساخت های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.

او با بیان اینکه در این جایگاه از عموم مردم و خانواده شهداء عذرخواهی می کنم و حلالیت می طلبم، گفت: بنابراین به سهم خود در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواست خدایی: هنجارشکنی بلوار چمران حاصل تعلل ما و همه مسئولین فرهنگی است

خواست خدایی: هنجارشکنی بلوار چمران حاصل تعلل ما و همه مسئولین فرهنگی است