مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-26حوادث

فعلا هیچ مسوولی در زندان نیست/کشفیات مواد مخدر در ورودی زندان قابل تقدیر است


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا هیچ مسوولی در زندان نیست، گفت: بازداشت یکی از شهرداران استان نیز رای باز بود و الان زندان نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بنیادی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین فراوانی زندانی های زنجان مربوط به مواد مخدر و دومین آن سرقت است که عمدتا زندانیان سرقت هم به مواد مخدر اعتیاد دارند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در ارتباط با زندانیان محکوم به اعدام هم گفت: 32 یا 33 نفر محکوم به اعدام هستند که عمده جرم این افراد قتل است و اعدامی مواد مخدر در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 5 نفر از زندانیان محکوم به قصاص آزاد شدند، افزود: امسال هم به دنبال اخذ رضایت برای افراد باقی مانده هستیم که البته این کار نیازمند همراهی رسانه هاست.

بنیادی به آمار پایین زندانیان زن هم اشاره کرد و گفت: آمار کانون اصلاح و تربیت هم پایین است و زنجان از این لحاظ رتبه مثبتی دارد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط 5 زندانی مهریه در زندان است و زندانی جرائم مالی غیر کلاهبرداری اصلا وجود ندارد، اضافه کرد: خوشبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا هیچ مسوولی در زندان نیست/کشفیات مواد مخدر در ورودی زندان قابل تقدیر است

فعلا هیچ مسوولی در زندان نیست/کشفیات مواد مخدر در ورودی زندان قابل تقدیر است