مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-26سياسي

مشکلات مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد


همزمان با سفر رییس جمهوری به استان خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف رسیدگی به مشکلات مردم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان خراسان شمالی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور داریوش رمضانی نماینده وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و معاون مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات و ابراهیم یافتیان عضو هییت مدیره شرکت مخابرات ایران در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان تشکیل شد.

 بر اساس این گزارش، بیش از 68 درخواست از مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از نزدیک بررسی و از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد 111) ثبت شد.

مشکلات مطرح شده در حوزه های پوشش تلفن همراه و اینترنت در شهرها و روستاها، زیرساخت، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، پست، پست بانک، شرکت های ارائه دهنده اینترنت، تسهیلات حمایتی بود تا اقدامات لازم برای بررسی و رفع این مشکلات و بهبود وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد

مشکلات مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد