مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-26سياسي

رییس جمهور: موادمخدر زیر چتر ناتو تولید می شود


آیت الله رییسی با اشاره به اینکه مواد مخدر زیر چتر ناتو تولید می شود، گفت: زیر نظر ناتو، مواد مخدر سنتی به صنعتی تبدیل و در سراسر جهان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و حضور برخی مسئولان امروز یکشنبه پنجم تیر به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران برگزار شد.

  رییس جمهور در این جلسه ضمن گلایه از کوتاهی سازمان های بین المللی و برخی از کشورها در امر مبارزه به مواد مخدر، گفت: مدت دو دهه آمریکایی ها و ناتو بر افغانستان تسلط داشتند، موادمخدر زیر چتر ناتو تولید می شود و موادمخدر سنتی را به صنعتی تبدیل می کند و در سراسر جهان توزیع می شود چرا جامعه جهانی  ازآمریکایی ها و اروپایی ها سوالی در این مورد نمی کنند.

وی افزود: چرا جامعه جهانی وظیفه اخلاقی، انسانی، قانونی و حقوق بشری خودش را انجام نمی دهد؟ به صرف تشکر و فرستادن لوح تقدیر از جمهوری اسلامی ایران می خواهند بسنده کنند، این اقدامات کارهای بسیار مقدماتی هستند.

رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی 43 سال است در خط مقدم کارزار مبارزه با مواد مخدر حضور دارد گفت: این مبارزه در حالی انجام می شود که کشور ما با ظالمانه ترین تحریم ها روبه رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: موادمخدر زیر چتر ناتو تولید می شود

رییس جمهور: موادمخدر زیر چتر ناتو تولید می شود