مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-26ورزشي

آخرین اخبار سپیدرود در بازار نقل و انتقالات/ مربی اسبق چوکا به سپیدرود پیوست


باشگاه سپیدرود رشت با جذب یک مربی جدید و تمدید یک بازیکن هم چنان در بازار نقل و انتقالات خبر ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، باشگاه سپیدرود رشت با هدایت علی نظر محمدی همچنان در بازار نقل و انتقالات خبر ساز است و گوی سبقت را از سایر تیم های رقیب ربوده است.

  مربی چوکا به سپیدرود پیوست حسین مصطفی زاده ظهر روز شنبه پس از توافق با مدیرعامل باشگاه سپیدرود به عنوان مربی بدنساز جدید باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای یک فصل با این تیم منعقد کرد.

حسین مصطفی زاده اهل بابل است و متولد 1361 و در تیم های رایکا و خونه به خونه بابل، چوکای تالش و بعثت کرمانشاه به عنوان مربی بدنساز همکاری کرده است.

پیش از این علی نظرمحمدی سرمربی باشگاه سپیدرود حمیدرضا منصوری و منصور قربانی را به عنوان همکار به کادرفنی سپیدرود دعوت کرده بود.

  ماهان سروری با سپیدرود تمدید کرد ماهان سروی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد.

سروی که متولد 1379 است فوتبالش را از پایه های سپیدرود آغاز کرد و در سه سال گذشته به عنوان سهمیه جوانان و امید در تیم بزرگسالان سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم به میدان رفته است و در فصل جدید هم به عنوان سهمیه زیر 23 سال در سپیدرود حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار سپیدرود در بازار نقل و انتقالات/ مربی اسبق چوکا به سپیدرود پیوست

آخرین اخبار سپیدرود در بازار نقل و انتقالات/ مربی اسبق چوکا به سپیدرود پیوست