مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:022022-06-26سياسي

ورود دادستان اهواز برای حل مشکل اسکان اهالی ساختمان عدالت


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از تشکیل جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات ساختمان عدالت منطقه 300 دستگاه اهواز و اتخاذ تصمیماتی دراین خصوص خبر داد.

- صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با پیگیری این دادسرا و در راستای نظارت بر حقوق عامه، پس از بازدید از محل اسکان موقت ساکنین ساختمان عدالت و همچنین بازدید از ساختمان موصوف فورا جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین و ستاد بحران اهواز در دادسرای مرکز استان برگزار که منجر به صدور تصمیماتی در این خصوص گردید.

وی تصریح کرد: در پایان این نشست مقرر شد که شرایط فنی ساختمان توسط تیمی از مهندسان خبره نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی و شهرداری اهواز بررسی و در خصوص استحکام ساختمان و قابلیت اسکان و بهره برداری ساکنین تصمیم گیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: با توجه به تخلیه ساختمان توسط ساکنین به دلیل احتمال وقوع حادثه، دستورات لازم در تهیه و تامین محل سکونت مناسب برای ساکنین ساختمان صادر شد.

وی ادامه داد: در خصوص اقدامات حقوقی-قضایی ساکنین نیز مقرر شد که نامبردگان هرگونه مطالبه خسارت را از طریق مراجع قضایی صالح پیگیری تا نسبت به آن رسیدگی سریع و قانونی انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان اهواز برای حل مشکل اسکان اهالی ساختمان عدالت

ورود دادستان اهواز برای حل مشکل اسکان اهالی ساختمان عدالت