مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-26ورزشي

مدال آسیایی گرفتم، 750 هزار پاداش دادند/ مدیرکل ورزش تبعیض می گذارد


عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در مسابقات پارآسیایی نوجوانان و جوانان با انتقاد از تفاوت حمایت ها از سوی دستگاه ورزش گفت: توجهی نشود از ورزش کناره گیری می کنم.

- مهرداد نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت هشت ساله اش در رشته دوومیدانی اظهار کرد: تاکنون بیش از 10 مدال در سطح قهرمانی کشور، مسابقات پارآسیایی نوجوانان و جوانان در سال 2017 در امارات و دو مدال برنز در مسابقات آسیایی بحرین در سال 2021 کسب کرده ام اما مسئولان ورزش همدان گویا من و بچه های هیات نابینایان را فراموش کرده اند.

وی ادامه داد: با رکوردی که در کشور بحرین زدم در لیست بلند تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آسیایی چین که قرار بود مهرماه برگزار شود و به تعویق افتاد هم قرار گرفتم، ما با تمام توان تلاش می کنیم تا افتخارآفرینی کنیم اما مسئولان کمترین حمایت را از ما دارند.

عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان با بیان اینکه این روزها در استادیوم قدس و پایگاه قهرمانی تمرینات خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام کرونا استادیوم قدس تعطیل می شد و مجبور بودیم سختی و خطرات تمرین در خیابان های شهر را به جان بخریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آسیایی گرفتم، 750 هزار پاداش دادند/ مدیرکل ورزش تبعیض می گذارد

مدال آسیایی گرفتم، 750 هزار پاداش دادند/ مدیرکل ورزش تبعیض می گذارد