مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-26سياسي

کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد


این مجموعه معمولا اعلامیه های مربوط به تعطیلی را در آخرین لحظات و یا روز قبل، در صفحه اینستاگرام خود و در بخش Story بدون شرح دلیل و یا هر توضیح دیگری، - منتشر می کند.

همزمان با سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد یکشنبه پنجم تیرماه را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترافیک حضور مقامات بلندپایه خارجی در یک ماه گذشته، روزهای تعطیل سعدآباد را بیشتر کرده است، طوری که عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به این تعطیلی ها واکنش نشان داد.

او در توییتر چنین نوشته بود: تعطیلات کاخ موزه سعدآباد و اوج آن در این هفته به دلیل مراسم رسمی تشریفات رؤسای جمهوری میهمان است.

به نظرات کارشناسان حفاظت احترام می گذاریم، ولی به این میزان سختگیری اعتقاد نداریم و از همه گردشگران داخلی و خارجی عذرخواهی می کنیم.

از ابتدای خردادماه تاکنون، رؤسای جمهور ترکمنستان، ونزوئلا، تاجیکستان و قزاقستان، همچنین وزیر خارجه پاکستان و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده اند و از آنجا که تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، یعنی کاخ فریده دیبا (مادر فرح دیبا) و کاخ ملکه مادر (معروف به ساختمان جمهور) با نهاد ریاست جمهوری است، مراسم تشریفات رسمی این مقامات نیز در سعدآباد برگزار شد، به همین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد

کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد