مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-26بين الملل

کاخ سعدآباد به خاطر تشریفات نخست وزیر عراق باز هم به روی مردم بسته شد


از ابتدای خردادماه تاکنون، رؤسای جمهور ترکمنستان، ونزوئلا، تاجیکستان و قزاقستان، همچنین وزیر خارجه پاکستان و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده اند و از آنجا که تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، - کاخ سعدآباد به خاطر تشریفات نخست وزیر عراق باز هم به روی مردم بسته شد از ابتدای خردادماه تاکنون، رؤسای جمهور ترکمنستان، ونزوئلا، تاجیکستان و قزاقستان، همچنین وزیر خارجه پاکستان و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرده اند و از آنجا که تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، با نهاد ریاست جمهوری است، کل مجموعه به روی بازدیدکنندگان عمومی بسته شد.

همزمان با سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد یکشنبه پنجم تیرماه را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترافیک حضور مقامات بلندپایه خارجی در یک ماه گذشته، روزهای تعطیل سعدآباد را بیشتر کرده است، طوری که عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به این تعطیلی ها واکنش نشان داد.

او در توییتر چنین نوشته بود: تعطیلات کاخ موزه سعدآباد و اوج آن در این هفته به دلیل مراسم رسمی تشریفات رؤسای جمهوری میهمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سعدآباد به خاطر تشریفات نخست وزیر عراق باز هم به روی مردم بسته شد

کاخ سعدآباد به خاطر تشریفات نخست وزیر عراق باز هم به روی مردم بسته شد