مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-26سياسي

نقش سازنده مجازات های جایگزین حبس در کاهش آسیب های اجتماعی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش سازنده مجازات های جایگزین حبس در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: اتخاذ رویکرد عدالت ترمیمی می تواند نقش سازنده ای در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با برخی از جرایم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهارداشت: سیاست قوه قضاییه در زمینه حبس زدایی و مجازات های جایگزین حبس در چارچوب رویکرد عدالت ترمیمی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که در کنار کوشش هایی که باید برای تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم صورت گیرد، اجرای عدالت ترمیمی و مجازات های جایگزین حبس برای برخی از بزه ها و جرایم، در صورت گسترش مددکاری اجتماعی، می تواند منجر به کاهش پیامدهای فرهنگی و اجتماعی گسترده جرایم شود.

  رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این رویکرد در شهر تهران می تواند در کنار تلاش های پیشگیرانه و با کمک سایر نهادها و دستگاهها، نقش سازنده ای در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با برخی از جرایم داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه طی سوالی از دادستان کل کشور که در این جلسه شورا به ایراد سخنرانی پرداخته بودند، گفت: سوال بنده در خصوص پلتفرم هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازنده مجازات های جایگزین حبس در کاهش آسیب های اجتماعی

نقش سازنده مجازات های جایگزین حبس در کاهش آسیب های اجتماعی