مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-26فناوري

نزاع در همدان افزایشی است/ همچنان کمبود پزشک داریم


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه روند نزاع در همدان افزایشی است گفت: در دو ماهه اول امسال 2 هزار و 886 مورد معاینه در حوزه نزاع انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آرتین کمالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه همدان از لحاظ جمعیت در کشور رتبه سیزدهم را دارد اظهار کرد: استان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کار در پزشکی قانونی رتبه خوبی نداشت اما خوشبختانه طی دو سال گذشته در این زمینه به لحاظ جذب نیرو، فناوری و.

ارتقا یافته است.

وی با تاکید به اینکه همدان در  خصوص نرم افزار تخصصی رتبه هشت را کسب کرده است گفت: در برخی زمینه ها هم رتبه  12 و 14 کشوری را داریم.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه همدان استان پایلوت در حوزه نرم افزار تخصصی شناخته شده است گفت: تحول بسیار خوبی نسبت به نرم افزار تخصصی در کشور رخ داده و همدان رتبه یک پایلوت ها را گرفته که قبلا رتبه هشتم کشور را داشت.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار قرار است به سیستمی وصل شود که به نرم افزار دادگستری و کلانتری متصل می شود عنوان کرد: طی یک هفته اخیر این سیستم به مقوله فوتی ها نیز متصل شده و تقریبا تمام املاک تملیکی و امانی شهرستان ها نیز به مرور متصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع در همدان افزایشی است/ همچنان کمبود پزشک داریم

نزاع در همدان افزایشی است/ همچنان کمبود پزشک داریم