مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-26دانش

جشنواره فارابی توانایی پاسخ به نیاز های عینی جامعه را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید زاهدانی عضو کارگروه علوم اجتماعی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، با اشاره به اینکه جشنواره فارابی می تواند خط مقدم تحول علوم انسانی باشد گفت: - عضو کارگروه علوم اجتماعی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، این جشنواره را یکی مهم ترین ابزار تشویقی جهت تحول در حوزه علوم انسانی دانست و گفت: جشنواره فارابی توانایی پاسخ به نیاز های عینی جامعه را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید زاهدانی عضو کارگروه علوم اجتماعی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، با اشاره به اینکه جشنواره فارابی می تواند خط مقدم تحول علوم انسانی باشد گفت: جشنواره ها اصولا یک ابزار تشویقی هستند و حرکت تربیتی با تنبیه و تشویق شکل می گیرد.

در همین راستا اگر جشنواره فارابی قصد تحول در علوم انسانی را دارد، باید خواستگاه تشویقی خود را گسترش دهد؛ اما تنها با این اقدام مسیر تحولی مورد نظر در حوزه علوم انسانی شکل نمی گیرد؛ بلکه به یک جریان سازی فکری و عملی نیاز دارد، که توسط افراد مستعد ارزشمند و دانشمند ایجاد شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین یکی از مهم ترین جریان سازی های فکری و عملی ایجاد یک گروه متحد در کنار جشنواره فارابی است که بتواند توجیه کننده عملکرد جشنواره در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فارابی توانایی پاسخ به نیاز های عینی جامعه را دارد

جشنواره فارابی توانایی پاسخ به نیاز های عینی جامعه را دارد