مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-26ورزشي

خداحافظی مهاجم محبوب تیم تراکتور


محمد ابراهیمی مهاجم سال های نه چندان دور تیم تراکتور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از خداحافظی اش از دنیای مستطیل سبز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد ابراهیمی با لقب اف 14 مهاجم محبوب هواداران تراکتور بود.

مهاجمی که در همان سال صعود تیم تراکتور به لیگ برتر جذب این تیم شد و در دو مقطع حضورش در تیم تراکتور نزدیک به 200 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده و 29 گل هم برای این تیم به ثمر رساند.

وی در دورا ن بازیگری خود پیراهن تیم های دیگری از جمله گسترش فولاد، ماشین سازی، سپاهان، پارس جنوبی، شاهین بوشهر و گل ریحان را برتن کرد.

جالب اینکه آخرین پیراهنی که وی بر تن کرده لباس تیم ماشین سازی بود تا در همان شهری که مشهور شد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در متن خداحافظی وی آمده است: سلام خدمت همه عزیزان خداحافظی اکثرا واژه تلخیست که عموم مردم باهاش نمیتونن کنار بیان، اما بعد از هر خداحافظی ممکنه سلامی دوباره اتفاق بیفته و امروز این دو کلمه مخالف هم در زندگی من به زیبایی حادث شده است که خدارو از این بابت شاکرم.

بیش از 10 سال با افتخار در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کردم و امیدوارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ورزش تونسته باشم باعث شادی و خوشحالی بخشی از مردم عزیز کشور شده و در انجام وظیفه و تکلیفم نمره قابل قبولی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی مهاجم محبوب تیم تراکتور

خداحافظی مهاجم محبوب تیم تراکتور