مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-26اقتصادي

پشت پرده زباله گردی و زباله خری و زباله دزدی در تهران/ زباله پول است


قیمت کارشناسی منطقه ما ماهانه 560 میلیون بود که ما 610 میلیون دادیم و برنده شدیم که شامل جمع آوری همه انواع زباله از مخازن می شود.

- پشت پرده زباله گردی و زباله خری و زباله دزدی در تهران/ زباله پول است قیمت کارشناسی منطقه ما ماهانه 560 میلیون بود که ما 610 میلیون دادیم و برنده شدیم که شامل جمع آوری همه انواع زباله از مخازن می شود.

شرق نوشت: همیشه داستان جمع آوری پسماند را از زاویه زباله گردها یا عوامل شهرداری شنیده ایم و کمتر به روایت پیمانکار شهرداری که با چالش های زیادی هم مواجه است، گوش داده ایم.

هرچند پیمانکاران شهرداری با یک عنوان کلی اطلاق می شوند و درست یا غلط در اذهان عمومی رویکرد و نگاه مثبتی به آنها وجود ندارد، اما این گروه شغلی هم با شرایط و مشکلات خودشان روبه رو هستند؛ مخصوصا پیمانکاران حوزه پسماند که بخشی از چالش هایشان برای افراد و شرکت هایی متفرقه است که به پای آنها تمام می شود؛ از اتفاقاتی که برای کارگران چرخی و زباله گردها می افتد و درگیری هایی که وجود دارد گرفته تا مالیات و بهداشت و پرداخت ارزش افزوده تا واکنش ها و درگیری با شهروندان و افرادی که دنبال دزدیدن زباله ها هستند.

با یکی از پیمانکاران چرخی تهران گفت وگو کردم که البته تمایلی به ذکر نام و مشخصات نداشت و ترجیح می داد خیلی وارد جزییات نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده زباله گردی و زباله خری و زباله دزدی در تهران/ زباله پول است

پشت پرده زباله گردی و زباله خری و زباله دزدی در تهران/ زباله پول است