مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-26اجتماعي

سلامت نوآموزان استان فارسی در بدو ورود به دبستان سنجیده می شود


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از طریق یک هزار و 200 پایگاه اولیه و 800 پایگاه تخصصی و 247 پایگاه سیار دنبال خواهد شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید طریفی حسینی در آیین افتتاحیه پایگاه سنجش سلامت نواموزان بدو ورود به دبستان استان فارس در دبستان فروغی ناحیه دو شیراز گفت: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از طریق یک هزار و 200 پایگاه اولیه و 800 پایگاه تخصصی و 247 پایگاه سیار دنبال خواهد شد.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی را از اهداف اصلی این طرح دانست و گفت: از طریق نیم رخی که از ویژگی های جسمانی و روانی، نیازها، مشکلات و استعداد های دانش آموزان در فرآیند سنجش به دست می آوریم می توانیم برنامه ریزی دقیق آموزشی و پرورشی متناسب با ویژگی ها و نیاز های آن ها طراحی و دنبال کنیم.

طریفی، تشخیص و مداخله به موقع در سنین طلایی رشد دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح دانست و افزود: شناسایی گروه های هدف در سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز از دیگر اهداف این طرح است که بر اساس آن یک جای دهی و گزینش مناسبی در نظام آموزشی در دانش آموز اتفاق بیافتد تا خدمات متناسب با شرایط و ویژگی ها را ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت نوآموزان استان فارسی در بدو ورود به دبستان سنجیده می شود

سلامت نوآموزان استان فارسی در بدو ورود به دبستان سنجیده می شود