مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-26سياسي

ارائه لایحه جامع حقوق عامه به دولت


دادستان کشور با اشاره به رأی اخیر وحدت رویه در دیوان عالی کشور گفت : تخلفات تغییر کاربری تخلف آنی و نه مستمر در این رأی وحدت رویه در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: به تناسب اتفاقی که در دفتر حزب جمهوری اسلامی روی داد، تعداد زیادی از خدمتگزاران نظام به دست منافقین به شهادت رسیدند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه شورا می تواند در عملکرد و موضع گیری الگوی سایر شهرها باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه و مسئولیت بزرگی در راه خدمت به مردم بر عهده اعضای شوراست و امیدواریم در مدت کوتاه مسئولیت، اقدامات موجبات آسایش و رفاه مردم شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم حق بزرگی بر گردن ما دارند، یادآور شد: ما در هر سطح و جایگاهی وظیفه داریم به مردم خدمت رسانی کنیم.

شورای شهر برای مدیریت شهری ریل گذاری می کند و باید این ریل گذاری منطقی و حساب شده و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

منتظری با اشاره به سابقه فعالیت 9 ساله خود در دیوان عدالت اداری و آشنایی با مسائل مرتبط با مدیریت شهری تصریح کرد: در دادستانی نیز یکی از وظایف اصلی تعریف شده در قانون اساسی، صیانت و حفاظت از حقوق عامه بوده که با مسائل و دغدغه های شهروندان مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه جامع حقوق عامه به دولت

ارائه لایحه جامع حقوق عامه به دولت