مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-26اقتصادي

درآمد 369 میلیارد تومانی عشایر از تولید فرآورده های دامی


رییس اداره امور عشایری جهاد کشاورزی گیلان نقش صنایع دستی در امرار معاش عشایر در نقاط مختلف کشور را بسیار مؤثر دانست و گفت: بر اساس آمار سالیانه 369 میلیارد و 230 میلیون تومان از فرآورده های مختلف عاید عشایر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن همتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به قشر عشیاری منجر به پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف می شود، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان ها با ظرفیت بسیار خوب در حوزه عشایر است که توجه به آنان می تواند منجر به رشد اقتصادی در کشور و منطقه شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرآوده های تولید شده توسط عشایر در استان گیلان گفت: بر اساس آمار سالیانه  369 میلیارد و 230 میلیون تومان از فرآورده های مختلف عاید عشایر می شود.

رییس اداره امور عشایری جهاد کشاورزی گیلان نقش صنایع دستی در امرار معاش عشایر در نقاط مختلف کشور را بسیار مؤثر دانست و افزود: در طی سالیان گذشته سه میلیارد تومان از محل فروش صنایع دستی عاید زنان عشایر شده است که این امر نشان دهنده نقش عشایر در توسعه استان می باشد.

همتی با بیان اینکه عدم اصلاح فرآیند صدور پروانه چرا منجر به ضررهای میلیاردی به عشایر شده است، تصریح کرد: متأسفانه بخش اعظمی از  از پروانه ها که در گذشته صادر شده است اکنون باطل و متقاضیان جدید نیز وارد عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 369 میلیارد تومانی عشایر از تولید فرآورده های دامی

درآمد 369 میلیارد تومانی عشایر از تولید فرآورده های دامی