مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-26اجتماعي

مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد


با اجرای طرح شهید خرازی، مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش استان سمنان آخر هفته ها در اختیار دانش آموزان و خانواده های آنان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا حاجی قاسمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز طرحی موسوم به شهید خرازی با هدف طرح آزادسازی مجموعه های آموزشی و ورزشی در استان سمنان اجرا می شود تا مجموعه ها و مکان هایی که امکان انجام فعالیت های ورزشی را دارند و متعلق به آموزش و پرورش هستند، در اختیار دانش آموزان و والدین قرار گیرد.

وی گفت: طرح آزادسازی مجموعه های آموزشی و ورزشی با رویکرد خانواده محوری و دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضاهای ورزشی، ایجاد نشاط، شادابی و امیدآفرینی در خانواده ها، غنی سازی اوقات فراغت، پیشگیری از اضافه وزن و چاقی، اجرای فعالیت های ورزشی برای ارتقای سواد حرکتی و ترویج و توسعه ورزش های همگانی آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: با آزادسازی مجموعه های ورزشی به دنبال چرخش تحولی، از اختصاصی سازی به عمومی سازی، عدالت محوری با رویکرد مردم محوری و مردم داری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد

مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش سمنان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد