مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:522022-06-26فرهنگي

پیمان جبلی: سریال «آزادی مشروط» در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد


مردم همواره دوست دارند خاطرات تلخ و شیرین شان را در رسانه ببینند.

آن ها روزهای سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتند و نگاه به گذشته و صبر و مقاومتی که برای پایان دادن به آن روزهای سخت به خرج دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه طنز آزادی مشروط، یک سریال تلویزیونی 30 قسمتی است که توسط مرکز سیمافیلم تولید شده و به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته می شود.

مراحل تولید این سریال در حال حاضر در زندان قصر در حال انجام است و داستانش روایت تلاش های کادر درمان، پرستاران و فعالیت گروه های جهادی در مقابله با کرونا در قالب طنز است.

 پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، در بازدید از پشت صحنه سریال آزادی مشروط گفت: مجموعه تلویزیونی آزادی مشروط یادآور کوشش ها و بردباری های روزهای سخت کروناست و نشان دادن و ثبت هنرمندانه همدلی مردم، و تلاش کادر درمان و مجاهدت نیروهای جهادی در این دو سال برای رسانه ملی اهمیت بسیاری دارد.

رییس رسانه ملی همبستگی و همدلی در مواقع بحران را از ویژگی های منحصر به فرد ملت ایران توصیف کرد و گفت: این مجموعه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد.

جبلی با یادآوری فراز و نشیب های مقاومت دو ساله مردم در برابر کرونا، از روزهای آغازین کرونا و تلاش کادر درمان گرفته تا مجاهدتهای گروه های جهادی و تلاش همه جانبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان جبلی: سریال «آزادی مشروط» در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد

پیمان جبلی: سریال «آزادی مشروط» در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد