مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-26سياسي

کرمانشاه صاحب خانه پیشگیری از اعتیاد خواهد شد


سرپرست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از راه اندازی خانه پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان گل آوری سرپرست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر (پنجم تیرماه)، اظهار کرد: امروز برنامه ای با حضور استاندار و دستگاه های ذی ربط به صورت آنلاین با سخنرانی رییس جمهور در بحث مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی ادامه داد: فردا نشست هم اندیشی با یاریگران کار و تولید در اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان با هدف ارائه برنامه های پیشگیری توانمندسازی در محیط کاری زیر پوشش این اداره کل برگزار می شود.

سرپرست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه جلسه هم اندیشی دیگری با کارآفرینان، خیرین، سمن ها و تشکل های مردم نهاد در روز سه شنبه در دبیرخانه شورا برگزار خواهد شد و مصوباتی در راستای توانمندسازی افراد آسیب دیده خواهیم داشت.

وی از راه اندازی خانه پیشگیری از اعتیاد در استان خبر داد و افزود: این خانه بزرگ پیشگیری از اعتیاد با همکاری و محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد، اعتبارات آن با پیگیری های دبیرخانه شورا تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه صاحب خانه پیشگیری از اعتیاد خواهد شد

کرمانشاه صاحب خانه پیشگیری از اعتیاد خواهد شد