مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-26سياسي

اسلامی: منافقین با شهید کردن دکتر بهشتی می خواستند انقلاب را بی آینده کنند


یک تاریخ پژوه درمورد علت ترور شهید بهشتی گفت: درباره چرایی آن تحلیل های مختلفی وجود دارد و یکی از چرایی های آن که خود سازمان مجاهدین هم روی آن مانور می دهد این است که آنها می گویند می خواستند انقلاب را بی آینده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، در اولین قسمت از برنامه روایت بهشتی عطاءالله بیگدلی، مجری برنامه با محمدمهدی اسلامی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ درباره موضوع شهید بهشتی و سازمان مجاهدین خلق گفت وگو و عنوان کرد که در این قسمت از برنامه قرار است به این موضوع پرداخته شود که چرا باوجود رابطه خوبی که شهید بهشتی با سازمان مجاهدین خلق داشت، اختلافات شدیدی میان ایشان و این سازمان به وجود آمد و سرانجام پس از انقلاب ایشان را ترور کردند و به شهادت رساندند؟ بهشتی، وکیل و نماینده امام خمینی(ره) بیگدلی در ابتدای برنامه از اسلامی پرسید که گزارش های تاریخی و تحلیلی که درباره رابطه شهید بهشتی با سازمان منافقین نگاشته شده حاکی از یک رابطه خوب میان ایشان و این سازمان است.

آیا این گزارش ها صحیح است و موضع شهید بهشتی در آن زمان نسبت به سازمان چه بوده است؟ اسلامی پاسخ داد: من فکر می کنم اگر بخواهیم دقیق تر بحث کنیم، باید در مورد واژه منافقین تجدید نظر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: منافقین با شهید کردن دکتر بهشتی می خواستند انقلاب را بی آینده کنند

اسلامی: منافقین با شهید کردن دکتر بهشتی می خواستند انقلاب را بی آینده کنند