مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:422022-06-26سياسي

تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ضروری است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی نسبی و جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، احسان کامرانی صبح یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به موفقیت کشور در عبور از بحران کرونا، عنوان کرد: موفقیت کشور در مهار ویروس مرگبار کرونا مرهون تلاش ها و رشادت های کادر بهداشت و درمان با همراهی و هم افزایی مثال زدنی مردم و مسئولان بود.

وی افزود: استقبال مناسب مردم از واکسیناسیون عمومی به همراه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر عوامل موفقیت کشور در مهار ویروس کرونا بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با وجود مهار ویروس کرونا و کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و بستری ها و آبی شدن اغلب مناطق استان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در فضاهای سربسته از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی تصریح کرد: آمار بالای مبتلایان در کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا دو چندان کرده است.

وی گفت: تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای افراد بالای 18 سال که چهار ماه از تزریق آخرین واکسن آنها گذشته است جهت ایجاد افزایش ایمنی و جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ضروری است

تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ضروری است