مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:072022-06-26اقتصادي

راننده تریلی ترانزیت سیگار خارجی 3 میلیارد ریال جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی راننده تریلی ترانزیت سیگار خارجی را علاوه بر ضبط کالا های کشف شده به میزان 3 میلیارد و 620 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان موسی عباس زاده محمودی گفت: ماموران هنگ مرزی شهرستان زابل در حین کنترل تردد خودروهای ترانزیت در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی ترانزیت تعداد 185 هزار نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: به دستور تعزیرات حکومتی خودرو توقیف و پس از تحویل سیگارهای های کشف شده به اموال تملیکی راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل معرفی شد.

عباس زاده محمودی بیان کرد: در امر مبارزه و برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت ما با هیچ کس عهد حمایت نخواهیم بست و با تمام قدرت و توان در راستای قانون با این سودگران مبارزه و برخورد جدی و بدور از اغماض خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به استعلامات انجام شده و اقرار متهم قاچاق کالا را مسلم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده تریلی ترانزیت سیگار خارجی 3 میلیارد ریال جریمه شد

راننده تریلی ترانزیت سیگار خارجی 3 میلیارد ریال جریمه شد