مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 06:022022-06-26پزشكي

استادزاده هایی که از دامپزشکی به پزشکی رسیدند/ 3هزار ویژه خواری که دندانپزشک شدند!


همانطور که یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده است اختلاف فاحشی بین تعداد آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان سنجش وجود دارد که همین موضوع نشان می دهد بخشی از این سه هزار نفر اختلاف، - خبرگزاری فارس - گروه سلامت: صندلی فروشی کلید واژه ای است که چندی پیش، پس از جنجال شناسایی یک دانشجوی دندان پزشکی تقلبی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روی زبان ها افتاد.

هرچند آن داستان خیلی زود خاتمه پیدا کرد و به نظر چندان مهم نبود، اما واسطه ای شد برای صحبت های مختلف درباره شناسایی سوء استفاده ها و تقلب ها در انتقال دانشجویان به دانشگاه های علوم پزشکی! چندی پیش نیز با داغ شدن موضوع افزایش پذیرش تعداد دندانپزشکان حجت الاسلام شجاعی، نماینده مجلس به بحث پذیرش دانشجوی دندانپزشکی از مسیرهای بدون کنکور سراسری به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه در جلسه ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور تفاوت حداقل 3 هزار نفری در تعداد دانشجوی در حال تحصیل میان آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت و کارشناسان شورای عالی انقلاب فرهنگی دیده می شود.

 وزارت بهداشت باید به دو سؤال بزرگ پاسخ دهد، اول اینکه این اختلاف هزار نفری از چه مسیری وارد دانشکده های دندانپزشکی شده اند و دوم اینکه اگر ظرفیتی برای تربیت دانشجو هست چرا وزارت بهداشت تا این حد در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادزاده هایی که از دامپزشکی به پزشکی رسیدند/ 3هزار ویژه خواری که دندانپزشک شدند!

استادزاده هایی که از دامپزشکی به پزشکی رسیدند/ 3هزار ویژه خواری که دندانپزشک شدند!