مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 21:472022-06-25حوادث

دستگیری داماد فراری پس از قتل پدرزن


پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در میدان جمهوری بین خیابان سعدی و خیام کرمانشاه، ماموران کلانتری 16 سعدی به سرعت در محل حاضر شدند.

- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری جوان 32 ساله ای در شهر کرمانشاه به جرم قتل پدر زن 66 ساله اش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در میدان جمهوری بین خیابان سعدی و خیام کرمانشاه، ماموران کلانتری 16 سعدی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد داماد 32 ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی با پدرزن 66 ساله اش درگیر و با چاقو ضرباتی به شکم و قلب وی وارد کرده و گریخته است.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود: با به قتل رسیدن این فرد، ماموران کلانتری سعدی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری داماد فراری آغاز کرده و در مدت زمانی کوتاه توانستند مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل پدر همسرش به خاطر اختلافات خانوادگی اقرار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری داماد فراری پس از قتل پدرزن

دستگیری داماد فراری پس از قتل پدرزن